wtorek, 21 sierpnia 2012

Margonem ♥


Czas na Margonem.

Tak więc Margonem jest to młoda kraina. po zasiedleniu jej przez osadników do rozwoju przyczynił się głównie handel, gdyż kupcy odkryli ważne szlaki handlowe wiodące przez Margonem do portów północy. Z małych wiosek powstały miasta. Ludziom żyło się coraz lepiej, drewniane budynki zamieniały się w murowane. Dobrobyt sprawił, że stali się aż nazbyt ufni i przyjęli do swoich miast posłanników magów, którzy wybudowali swoim panom magiczne siedziby. Wtedy zaczęło dziac się najgorsze, w lasach pojawiły się potwory. Ludzie ginęli bez śladu. Koszmar nie ustawał, aż do chwili, gdy wszystko ucichło. Była to cisza przed burzą. U południowych granic Margonem stanęła armia magów, złożona z potężnych czarodziei, obrzydliwych bestii, nieumarłych i różnego rodzaju chimer. Ludnośc Margonem zjednoczyła się przeciw najeźdźcy. Zostaliby rozniesieni w pył, gdyby nie to, że jeden z członków Kapituły magów przeszedł na stronę ludzi. Starcie to było zacięte, wielu zginęło, wiele budynków w miastach zostało zburzonych, a w lasach po dziś dzień można spotkac monstra. W krainie są ludzie, którzy jeszcze pamiętają wojnę.





 Postacie :

Wojownik - Słowiański wojak, uwielbiający napić się miodu i odwiedzić czasami dom schadzek w Eder. Jego ulubionym odzieniem są ciężkie zbroje, a do eksterminacji hord Elancyjczyków wykorzystuje ciężkie bronie dwuręczne. Niewielu jest wojowników używających tarcz.

Łowca - Rzadko odwiedza miasta, tylko po to, żeby sprzedać skóry, futra i spotkać się z przyjaciółmi trudniącymi się innymi zawodami. Najczęściej wybiera łuk i lekkie ubrania ze skór lub tkanin, może strzelać zatrutymi strzałami, ale magii nie używa. Łowcy wolą parzyć napary, aniżeli miotać ognistymi kulami, przed którymi swoją drogą całkiem nieźle się uchylają.

Mag - Przemądrzały zielarz, który godzinami czyta księgi i zwoje, a na polu bitwy potrafi wykończyć kilku przeciwników naraz stawiając gigantyczną ścianę ognia. Magowie ubierają się w długie szaty z różnych bogatych tkanin, odkąd zaczynają rosnąć im brody, hodują je i pielęgnują, by później tradycyjnie zamiatać nimi ścieżkę i potykać się o nie na polu bitwy

Tropiciel - Według legendy, kiedyś z Dalekiej Północy przybył do Margonem stary druid. Gdy wędrował przez krainę natrafił na sielsko wyglądającą łąkę, założył tam osadę, w której dożył swoich dni, zapoczątkowując długą tradycję tropienia i oprawiania zwierząt. Tropiciele w odróżnieniu od Łowców używają czarów jednak nie są to potężnie czary w postaci kuli ognia, a zaklęcia pomagające w tropieniu i celowaniu. Przedstawiciele tej profesji lubują się w używaniu różnego rodzaju kusz i ubieraniu się w długie wełniane płaszcze koloru ściółki, przez które mają mniejszą umiejętnośc uniku niż Łowcy, jednak rekompensuje to większa wytrzymałość i zdolności magiczne.

Tancerz Ostrzy - Profesja wywodząca się z cygańskiej tradycji, uwielbia kolorowe stroje i tańce. Dzięki południowo-wschodniemu pochodzeniu Tancerze są niezwykle zręczni, co pozwala im bez większego trudu posługiwać się dwiema broniami . Nie używają magi, jednak potrafią unikać strzał i niektórych zaklęć. Niezywkle szybcy, ubrani w lekkie skórzane stroje w czasie gdy przeciwnik zaatakuje ich raz, mogą zadać mu trzy silne ciosy. Bardzo szybko wykańczają przeciwników, jednak lekkie uzbrojenie bardzo uzależnia życie Tancerzy Ostrzy od ich zręczności i skoczności.

Paladyn - Święci wojownicy, od małego szkoleni do noszenia ciężkich zbroi i tarcz, ich umiejętność uniku jest znikoma, jednak blok to rekompensuje. Większość Paladynów używa jednoręcznych broni i tarcz. Do tego pancerz płytowy i twardy hełm. Paladyn wygląda jak chodząca forteca i jest to jak najbardziej jego zalet.
W grze spotkamy również przeciwników specjalnych:

Elita - Tutejsza odmiana bossa, lub po prostu przeciwnik z którego możemy zdobyć przedmiot unikatowy.

Elita 2 - Silny boss, trzeba pokonać go w grupie kilku graczy, można zdobyć z niego przedmioty unikatowe, heroiczne i legendarne.

Heros - Boss pojawiający się od czasu do czasu w różnych miejscach na określonym obszarze kilkunastu mapek, jest dość potężny i można zdobyć z niego cały zestaw unikatowego, heroicznego lub legendarnego uzbrojenia

Tytan - Bardzo silna odmiana bossa, na mapkę z nim można wejść tylko posiadając nie większą różnicę poziomów niż 13 niżej i 13 wyżej. Jest bardzo duża szansa na zdobycie przedmiotu z tego przeciwnika i zawsze po pokonaniu go, zdobywa się przedmiot unikatowy lub potężniejszy.
 Sumując, Margonem to wciągająca, oryginalna, rozbudowana gra, której urok i klimat niestety powoli zabija coraz większa liczba graczy. Za to, jak ta gra wyglądała kiedyś dałabym 5/5. Za to, jak wygląda teraz, dam 3/5. Zagrać warto, ale jeżeli nie lubisz 2D i walki nastawionej na taktykę, nie próbuj nawet grać, bo Ci się zwyczajnie nie spodoba.
Strona główna : Wejdź 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz